zondag 20 mei 2012

Papercraft

Hallo!!
Ik vind deze opdracht superleuk. We moesten op een site ( http://cp.c-ij.com/en/contents/1006/ ) een van de dingen uitkiezen, uitprinte en maken. Ik heb voor de lotus lantern gekozen omdat ik hem er erg mooi uit vind zien. En ik ben er superblij mee. Ik wist de opdracht niet zo goed, maar ik heb het gewoon uitgeprint, gevouwen en gelijmt. Het was wel een hele klus met al die blaadjes. Hier foto's! :


De basis, hier staan de eerste blaadjes ook op

                                                                       De bovenkant

                                                                            Hangend
                                                                   
                                                                                        Onderkant
Ik met met de lotus lantern



Normaal is dit dus ook een soort lampion. Er zit vanboven een lusje waar je het touwtje door kan steken, maar er is geen gelegenheid om een lampje, of theelichtje in te doen. Maar ik vind het heel mooi. Ik wil hem het liefst niet mee naar school nemen omdat hij dan gaat kreukelen.

x

Geen opmerkingen: