dinsdag 3 januari 2012

Kunstwerk in het huis


Zoals je kunt zien hangen bij ons in de eetkeuken 3 foto's die op linnen zijn afgedrukt. Dit heet een drieluik. Het is rood fruit, wat goed bij ons interieur past. Er zit niet veel geschiedenis achter, maar dit is het enige soortk kunst dat ik bij ons thuis kon vinden.


Mijn mening is dat het heel mooi eruit ziet. Hoe het overloopt in het andere fruit, en waarbij het doormidden is. Het is erg mooi gefotografeerd met de schaduwen enz.


Je ziet ook erg goed de details, aangezien het eigenlijk niet anders kan omdat het een foto is. Het zit er heel glanzend uit en ze zijn goed omgegaan met de weerspiegeling. Informatie kon ik niet vinden over dit werk, over bijv. de maker. Ook mijn ouders wisten er niks over.

Mar ik vind het gewoon prachtig!
En dat is toch het belangrijkste?

x

Geen opmerkingen: